Rescue v RH 4.2

Jan "Yenya" Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Říjen 10 09:19:43 CEST 1997

Borek Lupomesky <lupomesk na nella.ujep.cz> napsal:
:
:    Potrebuji resuscitovat RH 4.2 - je spatne LILO. Myslel jsem, ze to je
: prace na 2 minuty, ale jak se zda nikoliv v RH.
:    Za 1. bootovacka zrejme vubec neumoznuje nabootovat z disku (parametrem
: root=/dev/...). To je tedy zakladni neprijemnost.
:    Za 2. "rescue" rezim jsem vubec nepochopil, protoze nabootuje neco, co
: se nezda byt vubec pouzitelne: zadne devicy v /dev -> clovek si je musi
: pred mountovanim rucne vytvorit. No nic, provedl jsem, zkopiroval
: /mnt/etc/lilo.conf do /etc/lilo.conf, spustil lilo, nacez to zarvalo
: "Not a number: /dev/sda". Pekna hlaska, ze?

	Nema se pouzit lilo -r /mnt?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/