Rescue v RH 4.2

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Říjen 13 20:01:52 CEST 1997

On Fri, 10 Oct 1997, Jan Yenya Kasprzak wrote:

> Borek Lupomesky <lupomesk na nella.ujep.cz> napsal:
> :
> :    Za 2. "rescue" rezim jsem vubec nepochopil, protoze nabootuje neco, co
> : se nezda byt vubec pouzitelne: zadne devicy v /dev -> clovek si je musi
> : pred mountovanim rucne vytvorit.

Nekde jsem se docetl ze po rescue bootu zna mount zarizeni primo bez
okliky pres /dev.

Tedy   mount /dev/hdb1   /mnt  nezna nema /dev

ale staci  mount hdb1 /mnt

UZ to mam - RedHat Linux Users Guide pro verzi 4.2
str 156 - kap.10.6 Rescue modes.

Nez jsem to precetl, taky jsem si myslel, ze rescue rezim je k nicemu.
Uz si to nemyslim.

BTW vite, ze jadro krome parametru single ma i emergency - kdy se nemounti
ani swap a vse je ro ?

ja jsem jen diky tomu byl schopen dat dohromady uplne nebootovatelny
system , ktery po hlasce adding swap zatuhl a nic neslo.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *