vylepseni shutdownu?

mao obr na nri.cz
Pátek Říjen 10 19:01:58 CEST 1997

Pavel Hanak wrote:

> Nevim, co presne minite tim "zastavil disky". Ale nevyhovuje vam stav,
> ktery nastane po 'shutdown -h'? (viz man shutdown).
>
> ==================================================================
> Pavel Hanak
> Brailcom, o.p.s.
> Vysehradska 3/255, Praha 2
> tel.: 02/299151  e-mail: hanak na brailcom.cz  http://www.brailcom.cz

jeste si muzete v c napsat hehe programek hehe :)
#include <sys/reboot.h>

void main( argc, argv )
..
..
..
reboot( RB_HALT );

nebo jestli chcete reboot

reboot( RB_AUTOBOOT );

}

potom to prelozite do spustitelneho stavu a propujcite tomu jako root
prava:

chown root:root a.out
chmod 6755 a.out

a ted muzete haltovat i bootovat jako obic uzivatel
ps: kdyztak se mrknete do helpu jestli je to ok
nepsal jsem to na linuxu