vylepseni shutdownu?

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Úterý Říjen 14 10:24:26 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Vojta Filip <vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz>:
->> -> A co pouzit jednoduche sync ; halt  ????
->>
->> toto nenazyvam korektnym shutdownom; ak to robite castejsie vazne sa cudujem
->> ze ste o daco dolezite este neprisli;

-> Vzdy jsem mel za to, ze halt je to same jako shutdown -h a bezne jsem
-> pouzival prikazy halt a reboot misto shutdown. Muzete mi vysvetlit, co
-> je na halt spatneho?

shutdown killne procesy, udmountuje filesystemy, a nakonci spusti halt alebo
reboot; hadam to staci... ked nekillnete procesy a neodmountujete
filesystemy ostanu neciste a mozete o data prist.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar