reset videokarty

Dzon dzon na writeme.com
Sobota Říjen 11 22:33:36 CEST 1997

Ahoj,
da se z Linuxu resetnout videokarta bez rebootu?
Tj myslim primo reset hardwaru, kde naskoci logo z video biosu podobne
jako pri spusteni DOSemu s povolenim grafiky.
Obcas se mi totiz stane ze pri ukonceni neceho v svgalib se mi totalne
rozpadne obraz az se bojim o monitor. Nepomaha reset [prikaz], nepomaha
savetextmode & textmode [nebo tak nejak], pomaha pouze poslepu se
odlogovat a rebootnout. Jediny na co se da koukat jsou Xa v 640x480, jinak
rozsypany obraz [trva i po ukonceni tech Xu 640x480]

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon