Linux a SB 32 wavetable

Petr Konecny pekon na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Říjen 13 16:04:13 CEST 1997

 PT: Ahoj!  Mam problem. Mam v compu SB 32 s wavetable syntezou. Je to
 PT: kompatibilni se SB AWE 32. Nemohu ale rozchodit wavetable syntezu
 PT: pod linuxem.  Jak na to? V 2.0.xx jadrech neni podpora, alespon
 PT: jsem si ji nevsiml, v 2.1.x sice se na neco pta, ale stejne mi ho

Existuje podpora pro AWE32 do kernelu. Rozsiruje standardni driver o
praci s EMU8000 chipem. Existuji na to dokonce prehravace midi a
modulu, ktere velmi malo zatezuji CPU. Blizsi informace na:

http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/midi.html

Celkem dobre informace o tom co linux umi se daji najit na:

http://www.xnet.com/~blatura/textonly.shtml

Doufam, ze to pomuze.

--
					Petr Konecny

| pekon na fi.muni.cz; homepage: http://www.fi.muni.cz/~pekon/  |
| PGP Key ID: FDD85DBD					     |
| Key sign: 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B |