Sendmail a odmitnuti mailu

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Neděle Říjen 12 14:17:38 CEST 1997

Zdravim konferenci,

uz se zase na neco ptam. V souvislosti s "hrde" inzerovanym mailovacim
robotem na mrp.cz bych se chel zeptat, zda se da nakonfigurovat sendmail
tak, aby tyto maily ignoroval nebo vracel. V sendmail.cf se zatim
nevyznam, koukal jsem do nejakych textu a nasel jsem makra $f a $g.
Je tudy cesta ? A do ktere sekce by se pripadne meli dat ?

A jeste jedna vec. Pri prohledavani textu jsem narazil i na zminku
o verifikaci. Vysvetluji si to tak, ze sendmail umi i verifikovat
zda odesilajici domena existuje ?

Dekuji

Martin Patka
Mikroservis Semily