Jak se rozlisi jednotlive maily v mailboxu? (fwd)

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Pondělí Říjen 13 12:19:02 CEST 1997

> Dotaz je mozna hloupy, ale snazil jsem se a nikde nenasel
> odpoved (a nechce se mi prohlize zdrojaky elmu). Jak poznam
> v mailboxu, kde konci jeden mail a zacina dalsi? Podle
> 'From' radku hlavicky to byt nemuze, co kdyby neco takoveho
> bylo uprostred mailu?

Je to podle specialni radky tvaru:
>From listserv na muni.cz  Thu Apr 17 10:21:25 1997

Vsimnete si, ze pred From je ">", ja to tam nedal (snad sendmail).
Automaticky se mi to doplni pred kazdy From na zacatku radku.

>From

Spravne by se mela kontrolovat cela radka a nejen to slovo "From".
Nekde se to misto toho oddeluju necim takovym jako ^C^C^C^C^C
(treba na SCO UNIXU mi to tak delalo - Linux je stejne hezci :-).