Jak se rozlisi jednotlive maily v mailboxu? (fwd)

Pondělí Říjen 13 14:00:12 CEST 1997

On Mon, 13 Oct 1997, Martin Vysohlid wrote:

> Vsimnete si, ze pred From je ">", ja to tam nedal (snad sendmail).
> Automaticky se mi to doplni pred kazdy From na zacatku radku.

Spravneji: pred kazdym "From ", ne "From".

> From
>
> Spravne by se mela kontrolovat cela radka a nejen to slovo "From".
> Nekde se to misto toho oddeluju necim takovym jako ^C^C^C^C^C
> (treba na SCO UNIXU mi to tak delalo - Linux je stejne hezci :-).

SCO Unix maily oddeluje peti binarnimi nulami. Je to pekna svinarna,
protoze se to spoustou beznych prostredku neda zpracovavat. Binarni nula
pro ne je proste konec retezce a basta. Linux je stejne hezci :-).

Leos Bitto