Cesky slovnik (was: ... pro ispell)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 14 10:47:10 CEST 1997

> to samy muzes rict o tom ze autori knih nemaji pravo na (c) protoze se
> jejich knihy skladaji se slova a jak si nekdo muze privlastnit nejake
> slovo napr. "byt"? Kdyz se kouknes do nejakeho slovniku tak slovnik neni
> jenom dum = house ale jsou tam vysvetlivky, priklady, poznamky, odkazy a
> td. (proste si musi taky neco vymyslet jestli chapete) to aby clovek
> dal

A kdyz vezmu vsechny vysvetlivky, priklady, a poznamky a jednoduse je
zahodim? Me ty poznamky nejak moc nezajimaj - jde mi jen o databasi
house = dum.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+