Napady pro Linux pro ceskeho uzivatele II

mao obr na nri.cz
Úterý Říjen 14 10:52:10 CEST 1997

Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> No.... dobre.

> To sice ne ale nevznikne free slovnik. Musis si _koupit_ slovnik pod
> DOS a pak ho pouzivat pod linuxem. Ugly.
>
>                                                                 Pavel
>
> --
> --
> This is my little buggy signature...                            Pavel
> GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+
Myslim ze neexistuji data o kterych lze rict: to je pro DOS, Windows to
pro linux. data jsou data a kdo je cte toho jsou.

ale tak jsem to jenom nepochopil tady jde o free slovnik? Ja bych rad
kdyby byl alespon nejakej na koupeni.