Napady pro Linux pro ceskeho uzivatele II

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 14 10:05:39 CEST 1997

Ahoj!

No.... dobre.

> a ted k veci: dirty trick je na ..... ale co takhle napsat interface pro
> existujici slovniky. Tim se autorska prava neporusuji, pokud nejde
> (napr.) o licensovanou kompresi.

To sice ne ale nevznikne free slovnik. Musis si _koupit_ slovnik pod
DOS a pak ho pouzivat pod linuxem. Ugly.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+