LYNX zlobi: VYRESENO!!

Dzon dzon na writeme.com
Středa Říjen 15 11:42:55 CEST 1997

Ahoj,
mel jsem takovy prob s Lynxem, se kterym jsem porad otravoval :)
Lynx mi sel spojit pouze na server k providerovi, nikam jinam, pritom
Netscape i treba telnet na port 80 slapal v poradku.
Diky dobre dusi Markovi Kubitovi jsme to konecne rozjeli [resp. on to
rozjel ;-)]. Problem nebyl u me, ale u providera [Bohemia net], ktery
bohuzel nespolupracoval [jaktoo, dyt explorer jede tak mas chybu ty].
Figl byl v tomhle: skynet [nebo kdo :)] ma v provozu jakousi transparentni
proxy, pres kterou vsechno projde [az na lynxe] bez nutnosti mit ji nekde
nastavenou. Nevedel jsem o tom, Marek me naved na 'tu pravou' web-page,
kde to bylo jakz-takz popsany. No a stacilo jen tu proxy pridat do
konfiguraku [http://proxy.bohemia.net:3128/], ale vedet to... :-(
Chtel jsem po providerovi odkaz na nejakou blizsi proxy [treba Brno], ale
jeho proxy.skynet.cz 1234 nefunguje :-( [resp. Lynx se s ni ani
nespoji... opet stejny scenar: HTTP req sent, waiting 4 response]

No ale hlavne ze to slape.

[kdybych tady placl nejaky nesmysl nebo nepresnost, tak me Marku prosim
oprav... a jeste jednou diky!]

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon