Podpora hardwaru

Ales Fidransky student XFIDRANS na feld.cvut.cz
Středa Říjen 15 11:01:57 CEST 1997

        Ahoj vsichni.

        Stavim pocitac na kterem chci provozovat linux (RedHat).
        Proto tomu musim prizpusobit vyber hardwaru. Dival jsem se
        do Linux hardware compatibility listu, ale ten je pomerne
        stary. Takze bych rad vedel jestli je mozne pouzit bez
        problemu nasledujici dily:

        laserova tiskarna KX-P6150
        inkoustova tiskarna HP DJ 690C, 870C
        deska FIC PA2007 VIA, PA2006 VIA
        cd-rom Toshiba 16x, Gold Star 16x
        zvukovka Sound Blaster AWE64
        videokarta Diamond Stealth 3D 2000,2200,2240 s S3 Virge
        videokarta Flagpoint S3 Virge 3D

        Predem diky za kazdou odpoved,
                                            Ales Fidransky.

        PS: Odpovedi mi prosim zasilejte na mou adresu.