Problem s scsi cd-rom HP 4020i

Michal "Bear" Lindner bear na mystique.sk
Středa Říjen 15 16:03:58 CEST 1997

Zdarvim,

> Mam problem s CD-RW HP 4020i, bohuyel nefunguje ani jako
> klasicke datove CD.
Ja som mal tiez urcite problemy, ale vyzeralo to na ten Advansys. Jedine
co sa mi podarilo zistit bolo, ze mi tuhol pocitac, ked som pracoval v
grafike. (640x480x16color este slo, ale hocico vyssie nie) Spravalo sa to
dost cudne (zatuhol cely system) a take iste sysdromy to malo aj pod
Win3.11 a bol som tak zufaly, ze som skusil nainstalovat wir95 a pod nim
to blblo trocha inym sposobom, ale aj tak sa nedalo napalovat. Graficku
kartu som mal S3 Trio 64V+. Ked som vymenil radic za Adaptec, problem sa
mi vyriesil. (Mozno to bolo aj v grafickej karte)
Takze skus si niekde pozicat nejaky iny SCSI radic.
BTW, Ked som poslal mail do advansysu, tak mi pomerne rychlo odpovedali,
ale akurat mi popisali podobnu konfiguraciu na ktorej im to funjuje(linux)

bye,
 Bear