Problem s scsi cd-rom HP 4020i

Jan Taimr vufbad na mbox.vol.cz
Středa Říjen 22 09:05:11 CEST 1997

Michal "Bear" Lindner wrote:

> Zdarvim,

> Ja som mal tiez urcite problemy, ale vyzeralo to na ten Advansys. Jedine
> co sa mi podarilo zistit bolo, ze mi tuhol pocitac, ked som pracoval v
> grafike. (640x480x16color este slo, ale hocico vyssie nie) Spravalo sa to
> dost cudne (zatuhol cely system) a take iste sysdromy to malo aj pod
> Win3.11 a bol som tak zufaly, ze som skusil nainstalovat wir95 a pod nim
> to blblo trocha inym sposobom, ale aj tak sa nedalo napalovat. Graficku
> kartu som mal S3 Trio 64V+. Ked som vymenil radic za Adaptec, problem sa
> [...]

     Zdravim,
souhlasim s predchozim: Asi rok provozuji podobnou vypalovacku (HP-6020i) pod

Linuxem, radic mam Adaptec-2940 a bezi jako z praku. A kartu jsem taky mel S3
Trio 64V+, ted mam Matrox Mystique a problemy porad zadne. Ale pri druhe
instalaci se mi zacala dalsi 6020i asi po tydnu od koupeni zlobit a hlasit
Hardware error - Random seeking error - coz je na reklamaci, ktera ted zlobi.
Je mozne, ze ta 4020i byla nekde dlouho v supliku - co na to HP ?

                                                Jan Taimr
                                                E-Mail vufbad na mbox.vol.cz
Research Institute for Pharmacy and Biochemistry
Kourimska 17
CZ-130 60 Prague-3
Czech Republic
Tel.  +42 2 67310936-44/261