Pruzkum (Re: kolik je vam let _?)

Čtvrtek Říjen 16 17:21:27 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Gymnazium oar nad Sazavou wrote:

> zajimalo by mne, kolik je tady v cz comp linux vekovy prumer. ja jsem pod
> dvacet a nemyslim, ze je tady hodne lidi, kteri by se po pozdnim prichodu
neco mezi 20 a 30, vic nepovim :)

> do skoly omlouvali, ze museli rekompilovat jadro linuxu...
vecna skoda, ze jsem linux potkal az na univerzite :)

Ale proc tady spammuju...

Napadlo mne pri cteni vyse citovaneho mailu, ze by si nove zakladana
CZLUG mohla jako jeden z ukolu dat, ze nejak seriozne zmapuje, kolik lidi
vlastne Linux pouziva a k cemu (jsem ochoten podat pomocny prst.. mozna i
dva <g>). Mne se zda (ale muze se mi to opravdu jen zdat), ze Linuxove
masiny pomalu lezi na kazdem rohu, ale malokdo se tim chlubi. Navic by
se z takoveho pruzkumu dalo rict, jakym zpusobem by mela byt vedena
pripadna osveta, aby mela nejaky kladny efekt. Nebo aspon nezaporny.
(Ze bezhlave vedena propagace muze mit i zaporny efekt o tom snad neni
pochyb.)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)