kolik je vam let _?

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Říjen 17 08:15:51 CEST 1997

> zajimalo by mne, kolik je tady v cz comp linux vekovy prumer. ja jsem pod
> dvacet a nemyslim, ze je tady hodne lidi, kteri by se po pozdnim prichodu
> do skoly omlouvali, ze museli rekompilovat jadro linuxu...

Me je 15. :)
Co se kompilace jadra tyce, vetsinou se na to vymlouvat nema cenu, protoze
kantori stejne nevi wo co go (leda Milan Kerslager, ale ten by mi to nezbastil,
protoze vi, ze mam doma Maca a Linux spoustim jen odpoledne...) a doma to taky
nezabira, protoze se taky nevi wo co de, a je jim to taky uplne jedno... :-(((

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*