interpretace prav pri presmerovani vystupu programu - Konec debaty

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Říjen 16 17:32:53 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Pavel Kankovsky wrote:

> On Thu, 16 Oct 1997, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:
>
> to bude tim, ze ten soubor otevre shell, ktery ten program spousti
> (a ten jak to chapu asi pod rootem nebezi), nikoli program sam (ten
> pouze dostane otevreny file descriptor cislo 2) a pristupova prava
> se kontroluji zasadne pri otvirani souboru

 to jsem tusil, potreboval jsem jenom utvrdit v nazoru, ono snad ani nijak
jinak (z hlediska systemu ) provest nejde (to presmerovani).

> reseni: 1) pustit primo ten shell pod rootem, 2) zaridit, aby ten soubor
> otevrel az ten program (tedy zadne >> nebo >) ...

ad 1) nejsem adminem serveru, tudiz zadna prava, hodne namahy mi dalo i
      jen zajistit svemu softu EUID=0 :-(

ad 2) to uz nebude tak moc obecne, jak to potrebuju

asi nejjednodussi bude nastavit pravo pro zapis i pro ostatni ... ach jo
:-)

 Dekuji vsem za osvetleni problemku

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "