Pruzkum (Re: kolik je vam let _?)

Čtvrtek Říjen 16 17:51:50 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Jan Hubicka wrote:

> celosvetove takovato snaha probiha (nekde v linux doc projektu je odkaz)
> je tam seznam vsech zaregistrovanych uzivatelu, jak dlouho Linux
> pouzivaji, zeme apod...
toz to ja vim... taky jsem se kdysi (nekam) zaregistroval
ale problem je v tom, ze to neni "pruzkum", cili se z toho daji jen
nesnadno cinit nejake smysluplne odhady (nikdo treba neumi rict,
jaky je pomer mezi temi, co se registrovali a temi, co na to ..censored..)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)