kolik je vam let _?

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:55:55 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Leos Bitto wrote:

> [...]

Na skole jsem se tak leda mohl omluvit ze nemam tabulky,
logaritmovat pomoci tehdy nove kalkulacky se jeste nesmelo.
Na vysoke pak zavadec zadat z tlacitek z predniho panelu
a Fortran (viz Pojidaci kolacu se svymi datovymi typy a stredniky :-)))
dernopaskovy -- natanout pasku s editorem+prekladacem,
pak pasku s programem, prelozit a vyrobit pasku. Pak nahrat z pasky
loader, pak ten preklad a pak pasku s knihovnami. Vysledkem byla paska
s absolutnimi adresami. Ta se nahrala do cisteho stroje, takze
jste meli celou 32 Kilovou pamet pro sebe, nerusenou zadnymi programy,
ktere si rikaji OS. Jakze jsem to stary? 34 let

---
Ondrej Koala Vacha