Navrh stanov CZLUG

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:40:17 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Petr Snajdr wrote:

> Oficialni vystupovani ma na starosti CZFSF a to ucetnictvim pocinaje
> a oficialni propagaci konce. V principu jde o "zastupce" jednotlivych
> projektu tj. i projektu CZLUG, ktery na sva bedra bere veci, ktere primo
> nemaji co spolecneho s konkretni problematikou ( napr. Linuxem ), ale
> delat se musi ( napr. to ucetnictvi )

Neni mi to stale zcela jasne. Bude CZLUG pravnicka osoba, nebo ne?
Pokud chce mit cleny a vybirat prispevky, pak asi ano. A vest
ucetnictvi muze kdokoli kdo to umi a dostane za to zaplaceno.
Nadace je pouze jedna z (mnoha) moznosti, ale vytvaret ji jenom
kvuli tomu snad nema smysl. Souhlasim s Janem Kybicem, ze CZLUG
ano, a ze smysl Free Soft nadace pro linux mi pak unika.

> take o to, aby do budoucna nebylo nutne zakladat stale nove organizace
> tj. delat x-krat ucetnictvi atd. a stejne tak pracovat na spolecnych

Ale pokud to budou pravnicke osoby, tak se to ucto x-krat povede.

> vecech
> x-krat ( x-krat vyresit problem lokalizace XFree86, jednou pro Linux,
> jednou pro
> *BSD, jednou pro Hurd atd. )

K cemu a co je sidlo? Pokud je to neco ve stanovach pro vnitro,
nemajici na praxi vyznam, tak at je tam cokoli.

Ano.

---
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: secretary na cstug.cz, Ondrej.Vacha na cstug.cz