Osveta

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:53:55 CEST 1997

On Thu, Oct 16, 1997 at 05:22:44PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Mne se zda (ale muze se mi to opravdu jen zdat), ze Linuxove masiny
> pomalu lezi na kazdem rohu, ale malokdo se tim chlubi. Navic by se z
> takoveho pruzkumu dalo rict, jakym zpusobem by mela byt vedena pripadna
> osveta, aby mela nejaky kladny efekt. Nebo aspon nezaporny.  (Ze bezhlave
> vedena propagace muze mit i zaporny efekt o tom snad neni pochyb.)

Urcite kazdy Linuxovy nadsenec uz narazil na chladne prijeti pri sve snaze
kolegy presvedcovat o kladech naseho oblibeneho OS. Dokonce bych rekl, ze
dost pocitacovych odborniku, kteri se zabyvaji napr. vyvojem pod komercnimi
produkty je otravenych byt sebemensi zminkou o Linuxu. A to jsou lidi,
jejichz schopnosti uznavam a jichz se vazim.

Jak na to, jestli vubec?

Pilnou praci na SW siritelne pod licensi GNU, urcite. Clenstvim a aktivni
podporou organizaci, jako jsou CZFSF, bez pochyby. Psanim clanku ke
zverejneni v odbornych casopisech - nebo aspon na WWW - na tema "uplatneni
free software v realnem svete" atd. atd. Jisteze se snazime jak se da.

Ale stejne by me zajimalo, jak ostatni tu vnimaji "ten druhy programatorsky
tabor", ktery free software vubec neuznava a jak pristupuji ke svym
pripadnym kolegum z tohoto tabora.

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159