CZLUG a support?

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Říjen 16 23:20:03 CEST 1997

Zdravim,

poznamka k navrhu stanov CZLUG:

On Thu, Oct 16, 1997 at 07:36:53AM +0200, Pavel JANIK ml. wrote:
> [...]
> Prava radneho clena CZLUG
> -------------------------
> [...]
> 8, Moznost pozadat CZLUG o technickou pomoc pri reseni problemu s OS
> Linux

Tenhle bod se mi zda ponekud sporny - jak muze clen toto sve pravo vymahat
a jak zajisti CZLUG aby se nekdo temto pozadavkum venoval?

Pri srovnavani Linuxu a komercnich OS se casto argumentuje technickou
podporou: ke komercnim Unixum si muzete koupit support, kdezto "vyrobce"
Linuxu nic takoveho nezajistuje. Obvykly protiargument je, ze reseni
problemu s Linuxem prostrednictvim news a mailing listu byva rychlejsi nez
placeny support od vyrobcu.

Myslim, ze to tak zustane: uzivatele se budou se svymi linuxovymi problemy
obracet do teto konference, pripadne si najmou firmu, ktera bude ochotna
starat se o jejich system. Instituce jako CZLUG mi do tohoto schematu
nejak nezapada.

Ostatni navrzene aktivity se mi zdaji byt rozumne a chvalyhodne.

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz