Navrh stanov CZLUG

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Čtvrtek Říjen 16 21:32:08 CEST 1997

> 	Chtel bych Vas pozadat o vyjadreni, zda vubec ma smysl zalozit
> podobnou organizaci (my s Yenyou si myslime, ze ano), pripadne pokud ano,
> tak bych Vas chtel pozadat o nazory na jeji cinnost a pripadne i na
> prilozene stanovy.

Dobry den!

Take si dovolim pripojit sve ANO k podpore CSLUGu --- budu velice rad,
kdyz na mne bude tlacit odpovednost, abych dodelal nektere veci, ktere
jsem byl slibil ;)

Ke stanovam, ktere jsou ne nepodobne tem CsTUGu,  mam jen drobnou
poznamku:
        Je nejaky vazny duvod mit tak pocetny vybor?
        Patnact lidi to je na tak malou organizaci, kterou CSLUG
        prevdepodobne bude, docela velke sousto. Myslim, ze by
        dostacoval vybor s peti az sedmi cleny.

S pozdravem
			Michal Kocer

--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_