Synchronni linka 64k

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Říjen 17 10:03:49 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Rejc Libor wrote:

> Zdravim vsechny v konferenci.
>
> Kdyz vsechno dobre dopadne, budu mit PPP linku 64k synchronne. Chtel
> bych se zeptat, jestli by mi nekdo nemohl doporucit nejaky modemy a
> porty, se kteryma mate pod Linuxem dobry zkusenosti. Budu vdecny i za
> varovani, co rozhodne nekupovat.

Budete mit PPP linku synchronne ?? - tak to snad znamena i s koncovym
zarizenim ne ?

Pokud mate na mysli ze budete mit drat na 64kbps pak mam dobrou zkusenost
se synchronni kartou Riscom N2 a modemy RAD ASM31 . Ted vsak mozna bude
levnejsi Nokia BB128k (prehodnotili ceny :-) . Mimochodem pouzivate nekdo
vic karet riscom N2 v jednom linux PC ?