Synchronni linka 64k

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Sobota Říjen 18 18:11:17 CEST 1997

On Fri, 17 Oct 1997, Jan Kasprzak wrote:

> Rejc Libor pise:
> :
> : Kdyz vsechno dobre dopadne, budu mit PPP linku 64k synchronne. Chtel
> : bych se zeptat, jestli by mi nekdo nemohl doporucit nejaky modemy a
> : porty, se kteryma mate pod Linuxem dobry zkusenosti. Budu vdecny i za
> : varovani, co rozhodne nekupovat.
> :
> 	Modemy - treba Nokia BB-256 (dvoudrat, az do 256 kbps),
> nebo BB-512 (ctyrdrat, az do 512 kbps). Rozhrani urcite X.21 (V.35
> ma dost hrozne konektory). Seriove karty treba SDL Riscom, Sangoma
> [...]

Mame zkusenosti s modemy Nokia BB-256. Vzhledem k neprilis vysoke
kvalite pevneho spojeni jsme vsak zaznamenali jiste potize s jejich
provozem (nebudu rozepisovat). Pred pulrokem jsme je vymenili za modemy
Ascom AM-64/128A, ktere chodi uplne bez problemu a jsou i vyrazne
levnejsi. Mate-li zajem o podrobnejsi informace, poslete privatni mail.

S pozdravem

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2