Navrh stanov CZLUG [wasLONG]

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pátek Říjen 17 10:26:35 CEST 1997

> Date: Fri, 17 Oct 1997 09:06:22 +0200 (MEST)
> From: Michal Kocer <kocer na ipex.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Navrh stanov CZLUG [wasLONG]

> Velice se zastavam toho, aby tam tahle veta zustala, treba upravena
> ve smyslu uzivani SW -- dusevni vlastnictvi jsou i ruzne tiskoviny
> (knihy etc.)  a to neni predmet cinnosti CSLUGu.

Souhlasim. Minimalne by tam mela zustat zminka o autorskych pravech.

>  Pojem etiky, svedomi nam doufam jeste neco rika a bylo by skoda
> kdyby se odsunul do pozadi.

O etickych normach bych se ve stanovach nezminoval z jedineho duvodu:
kazdy si je muze vykladat, jak se mu zlibi. Sice mi jeste nekde
v koutku vedomi lezi v obcanske nauce (har har har) nadrcena definice
prava jako souhrnu etickych norem, ale presto bych operoval spis se
zakony nez s etikou.

Rozhodne bych pro to, aby zminena veta - v nejake vhodne prepracovane
formulaci, o niz muzeme dat rec - ve stanovach zustala.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria