Navrh stanov CZLUG [wasLONG]

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pátek Říjen 17 09:04:30 CEST 1997

Dobry den!
> 	Dale: Po diskusi s ruznymi lidmi, ktere nechci jmenovat,
> navrhuji vypustit text "S členstvím je neslučitelné porušování autorských
> práv a jiných zákonných a etických norem souvisejících s duševním
> vlastnictvím."
Jeno, velice potesuje, ze jsi zacal do svych mailu pouzivat akcenty ;)
BTW: Neni to neco proti necemu? ;)

Ale vazne...
Velice se zastavam toho, aby tam tahle veta zustala, treba upravena
ve smyslu uzivani SW -- dusevni vlastnictvi jsou i ruzne tiskoviny (knihy
etc.)  a to neni predmet cinnosti CSLUGu.

Argumety, ktere Jena
uvedl jsou typu krast se muze, ale je to ilegalni; dotahnu to ad absurdum
zabijet se muze, ale je to nelegalni. Oba ty absurdni vyroky jsou v jistem
smyslu pravdive, ten kdo ma zbran a chce zabit zabije, kdo ma ruce  a chce
krast krade, kdo ma pocitac a nic mu nebrani uziva nelegalni software Kdo
nebo co nam brani pri kazdem rozcileni zabijet, pri kazde touze po necem
krast?
[ctenar necht si sam odpovi]

 Pojem etiky, svedomi nam doufam jeste neco rika a bylo by skoda
kdyby se odsunul do pozadi.

 Ja osobne jsem zacal uzivat Linuxu a GNU software prave proto,
ze jsem nechtel krast; teprve pak jsem si Linux a GNU SW oblibil.

S pranim pekneho dne
				MIchal Kocer <kocer na ipex.cz>