Navrh stanov CZLUG

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pátek Říjen 17 11:36:21 CEST 1997

Zdravim vsechny,

Pavel JANIK ml. wrote:

>         Chtel bych Vas pozadat o vyjadreni, zda vubec ma smysl zalozit
> podobnou organizaci (my s Yenyou si myslime, ze ano), pripadne pokud ano,
> tak bych Vas chtel pozadat o nazory na jeji cinnost a pripadne i na
> prilozene stanovy.

Rozhodne si myslim, ze zalozit takovouto organizaci smysl ma a hlasuji
pro vsemi deseti.
Souhlasim s Janem Kasprzakem, ze nema smysl, aby mel vybor 15 lidi.
Myslim si, ze  tak 5 lidi je dostatecny pocet.
Co se tyka prispevku, jsou podle mne navrzeny asi "tak akorat" aby
nezatezovaly kapsu clenu a pokryly nezbytne vydaje.

	PaFouk

--
\../       PaFouk                    e-mail: pavel na it.cas.cz
=()=    Pavel Formanek                phone: +420-2-6605 3892