Navrh stanov CZLUG

Michal Muhlpachr michalm na pvt.net
Pátek Říjen 17 15:17:56 CEST 1997

Pavel JANIK ml. wrote:

> Vazeni kolegove,

>         Chtel bych Vas pozadat o vyjadreni, zda vubec ma smysl zalozit
> podobnou organizaci (my s Yenyou si myslime, ze ano), pripadne pokud ano,
> tak bych Vas chtel pozadat o nazory na jeji cinnost a pripadne i na
> prilozene stanovy.

Myslim, ze CZLUG smysl ma. Domnivam se take, ze neni potreba
komplikovat organizaci zakladanim pravnicke osoby.
Existence jako jeden z projektu Ceske nadace pro
podporu free software je organizacne i ekonomicky
efektivnejsi nez solo organizace a netristi sily.

Neni mi jasne, jak by se zajistovalo:
7, Moznost pozadat CZLUG o technickou pomoc pri  reseni problemu s OS
Linux

Nezda se mi rozumne mozne, aby CZLUG organizoval
support Linuxu - tedy neco jako reseni konkretnich problemu
konkretnich lidi ci organizaci. Myslim ale, ze
pro tyto cinnosti mel vytvaret podminky - coz
je dano ostatnimi body cinnosti.

Mozna by nebylo na skodu pridat primo do cinnosti
sdruzeni neco jako evidenci ci udrzovani prehledu
o moznostech supportu Linuxu.

--

email: michalm na pvt.net  http://www.pvtnet.cz