Pruzkum (Re: kolik je vam let _?)

Pátek Říjen 17 11:35:50 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Jan Kybic wrote:

> A jak bys to chtel udelat? Chces telefonovat na nahodne vybrana cisla
> a ptat se, jestli maji doma/v praci Linux? Nebo rozesilat maily s
> dotaznikem na adresy z nejake databaze? (fuj)

urcite lepsi nez delat totez a nabizet pripravek na hubnuti za
neuveritelnych 999,- bez DPH! :)

ale mam (mozna) lepsi napad--neni zde nekdo, kdo by mel zname v redakci
nejakeho pocitacoveho casopisu? (pokud ne, tak bych to zkusil lobbovat
i bez toho) mozna by jim nepripadal pruzkum pouzivani OS (a treba i
zkusenosti s nimi a planu do budoucna--coz jsou take zajimave a dulezite
informace) jako uplne debilni napad
no... a stacilo by do toho jen zamontovat, aby se zajimali i o linux

jinak k te osvete, co o ni psal kolega Cutler:
to je prave ten problem: melo se IMHO verejne pretrasaji "success stories"
uzivatelu Linuxu, podle meho by vysledky toho pruzkumu mohly napomoct
k tomu, aby se zjistilo, kde je hledat a vytahnout je na denni svetlo

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)