Mars Netware emu

2-437.1 Milan Havlik H.Milan na sh.cvut.cz
Pátek Říjen 17 12:19:21 CEST 1997

 Po instalaci Red Hat 4.2  se mi objevil prolem s prelnovanim disku
pochvilce jsem zjistil ze to dela mars_nwe.log (nebo tak nejak) ktery
nabral kazdych 10min 300kb chybovych chasek typu :
      zvetsi max.pocet serveru ze 40 v config.h
      zvetsi max.pocet routeru z  50 v config.h
samozrejme tam bylo jeste par dalsich chyb ale ty se mi podarilo
odstranit. Samozrejme by bylo resenim zakazat vypis do log souboru
ale to neresi chybu, tedy predpokladam ze se ma ten config.h nejak
prekompilovat se spravnyma hodnotama (jak?) pripadne co dal?
Ten config.h jsem nasel v doc/mars_nwe/examples/*.* pak je taky na
CDrom v SRPMS/mars_nwe????.rpm nebo tak nejak.

Jsem uplny zacatecnik, pokud mozno pripadnou odpoved jak blbeckoj ;-)

p.s.: Jsem z FEL a skolni sit hlasi SLISTem asi 100 serveru