Linuxove noviny na ftp.fi.muni.cz

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch.epfl.ch
Pátek Říjen 17 14:43:59 CEST 1997

>je k dispozici na ftp.fi.muni.cz:/pub/linux/local/noviny/noviny-10-1997.ps.gz.
>Na setkani padl navrh (a ja jsem pro), ze pokud budou prostredky,
>mohly by se takoveto noviny vydavat papirove a rozesilat (pripadne
Linuxove noviny se mi libi a jsem take pro, vydavat je papirove,
protoze papir je medium dodavajici dokumentu duveryhodnost.

WWW je hezka vec a ma spoustu vyhod, proto bych tam elektronickou
verzi zrejme nechal (jeste si to musim rozmyslet), ale asi ne v PS
podobe, protoze v PS se neda (dobre) vyhledavat. Myslim, ze by nemel
byt problem se vejit s cenou (vcetne postovneho) do 10Kc, coz je cena,
kterou za ne rad dam (dal bych mozna i vic, ale nerad). Pri jednom
cisle mesicne by se naklady pokryly z navrzenych clenskych prispevku.

>vydavat jako prilohu nejakeho jiz existujiciho casopisu).
Pokud by to znamenalo, ze si clovek musi koupit onen inkriminovany
casopis, aby se dostal k Linuxovym novinam (LN), pak jsem proti, protoze mi
zadny ze soucasnych ceskych pocitacovych casopisu k srdci
neprirostl. Byl bych pro, aby LN byly k dispozici jak zvlast, tak i
jako priloha nejakeho casopisu (Softwarove noviny?,Chip?), protoze by
to byla moznost rozsirit informace o Linuxu i mezi sirsi pocitacovou
verejnost.

Musim pochvalit jak obsah, tak i sazbu prvniho cisla. Pokud by snad
nekdy Pavel Janik, ktery je za nej tusim odpovedny, potreboval pomoc
po strance redakcni ci typograficke, nebo se snad chtel venovat radeji
jinym projektum, nabizim se jako dobrovolnik, i kdyz bych zatim nemel
cas psat nejake rozsahle prispevky.

Kdyz uz je rec o casopisech, napada mi dalsi mozna aktivita CZLUGu,
zarizovat predplatne a distribuci Linux Journalu (LJ). Je totiz
levnejsi nechat si poslat nekolik desitek kusu v jednom baliku a pak
je rozesilat lokalne, nez platit mezinarodni postovne za kazdy. Stejne
tak pri placeni do zahranici si banky uctuji nemale fixni poplatky,
kterym bychom se takto temer vyhnuli. Stejne tak by CZLUG mohl
odebirat nekolik kusu LJ, ktere by pak byli k nahlednuti/zapujceni v
jeho sidle/sidlech.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Muzete psat i s diakritikou)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.