Navrh stanov CZLUG [wasLONG]

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 17 15:16:36 CEST 1997

Michal Kocer pise:
: Dobry den!
: > =09Dale: Po diskusi s ruznymi lidmi, ktere nechci jmenovat,
: > navrhuji vypustit text "S =E8lenstv=EDm je neslu=E8iteln=E9 poru=B9ov=E1n=
: =ED autorsk=FDch
: > pr=E1v a jin=FDch z=E1konn=FDch a etick=FDch norem souvisej=EDc=EDch s du=
: =B9evn=EDm
: > vlastnictv=EDm."=20
: Jeno, velice potesuje, ze jsi zacal do svych mailu pouzivat akcenty ;)
: BTW: Neni to neco proti necemu? ;)
:
	Omlouvam se, vzniklo to tim, ze jsem pouzil cut&paste a nevsiml
jsem si akcentu (ostatne ve dve v noci, kdo by si vsiml). Zato me vadi,
ze ty pouzivas quoted-printable :-( No nic.

: Argumety, ktere Jena
: uvedl jsou typu krast se muze, ale je to ilegalni; dotahnu to ad absurdum
: zabijet se muze, ale je to nelegalni. Oba ty absurdni vyroky jsou v jistem
: smyslu pravdive, ten kdo ma zbran a chce zabit zabije, kdo ma ruce  a chce
: krast krade, kdo ma pocitac a nic mu nebrani uziva nelegalni software Kdo
: nebo co nam brani pri kazdem rozcileni zabijet, pri kazde touze po necem
: krast?
: [ctenar necht si sam odpovi]
:
:  Pojem etiky, svedomi nam doufam jeste neco rika a bylo by skoda
: kdyby se odsunul do pozadi.

	Jak jsem jiz byl pravil ja sam nazor RMS nesdilim. Chtel jsem jen
ukazat, ze i tak respektovany clovek jako RMS muze na tohle mit jiny
nazor. Zakony, s jejich existenci lide nesouhlasi, tady jsou a mohou
byt. Proti nekterym z nich se dokonce verejnost ohrazovala natolik,
ze byly zruseny (treba Communication Decency Act v U.S.). Nebo tady byly
vselijake podivne zakony za komunistu (zakon o ochrane hranic a podobne).
Zakony vytvareji lide a myslim si, ze pochybovat o spravnosti
konkretniho zakona je i v demokraticke spolecnosti zcela legalni.

	Podotykam, ze ja se zminenym bodem stanov souhlasim. Jen jsem
proste potkal par lidi, kteri nesouhlasili a proto jsem zacal disksi,
jestli skutecne tento bod ve stanovach ma byt.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //