Nove jadro

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 17 15:21:02 CEST 1997

Ivan Vecera pise:
: Caute,
: mam takovy problem. Chtel bych si rekompilovat jadro, resp. upgradovat
: z verze 2.0.30 na verzi 2.1.57.
: V README je napsano, ze krome novych zdrojaku musim mit nove libc,
: gcc, modtools,...
: Kdesi jsem slysel ze upgrade neceho jako je libc,nebo gcc, neni jen
: pouhe
: kopirovani knihoven popr. binarek, a ze by to mohlo blbe dopadnout.
: Nevite nekdo prosim, jak mam ty dalsi veci (libc,gcc,...) upgradovat ?

	Ja mam RedHat 4.2 s prislusnymi updates primo z RedHatoveho
mirroru. K behu jadra 2.1 jsem potreboval pouze zmenit procps
a modules/modutils. Oboji uz v RPM je.

	U jinych distribuci se to muze lisit.

-Yenya

--