Nove jadro

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Sobota Říjen 18 18:43:24 CEST 1997

On Fri, 17 Oct 1997, Ivan Vecera wrote:

> Caute,
> mam takovy problem. Chtel bych si rekompilovat jadro, resp. upgradovat
> z verze 2.0.30 na verzi 2.1.57.
> V README je napsano, ze krome novych zdrojaku musim mit nove libc,
> gcc, modtools,...
> Kdesi jsem slysel ze upgrade neceho jako je libc,nebo gcc, neni jen
> pouhe
> kopirovani knihoven popr. binarek, a ze by to mohlo blbe dopadnout.
> Nevite nekdo prosim, jak mam ty dalsi veci (libc,gcc,...) upgradovat ?
>
> Dekuji predem

> [...]

Ja jsem na upgrade pouzil baliky z contribu na ftp.redhat.com a dopadlo to
dobre. Jadro 2.1.57 mi chodi celkem bez problemu.

Pro vas doplnim jeste jeden podpis se svou puvodni adresou:
Pavel Hanak, Husova 560, 686 01 Uherske Hradiste.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2
tel.: 02/299151  e-mail: hanak na brailcom.cz  http://www.brailcom.cz