pada cron daemon

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 17 15:56:53 CEST 1997

Ahoj!

> pokud netusim, proc umira, zkusil bych toto: spustil bych gdb a priattachoval
> k bezicimu cronu, nastavil "nostop" na signaly, co mne nezajimaji, a nechal
> ho bezet; pak bych obcas kontroloval, jestli nespadnul a kdyz ano, tak bych
> ho mel prichystany na pitevnim stole--s vyhodou se to da kombinovat
> s moznostmi programu screen, cili to muzete kontrolovat i vzdalene (BTW:
> zeptejte svych pratel od woken, jak by udelali neco takoveho... a s nastroji,
> co jsou v zakladnim baleni systemu... ti budou valit bulvy!)

> existuje par programu, co umi automaticky nahodit chciple procesy
> [...]

Napada me mozna jednodussi reseni: Povolit coredumping od initu a
prohlidnout si core. Nevyhoda? Vyzaduje patchovani jadra.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+