Linuxove noviny

Jan Lan lan na honza.sps-pi.cz
Pátek Říjen 17 18:36:13 CEST 1997

	Zdar,

>je k dispozici na ftp.fi.muni.cz:/pub/linux/local/noviny/noviny-10-1997.ps.gz.
je to moc pekny, ale cely den se zkousim na tuto adresu probojovat a porad
mi "remote server has closed connection" ;-). Takze mi nakonec dosla
trpelivost a zkusil jsem to od jineho providera (Cesnet) a vse bylo OK.
Mozna by to chtelo nekde zapracovat, protoze takhle si to prectou asi jen
nekteri. Pro uplnost jsem pripojenej prez IBM (IPEX CB).

	Honza.

          |   Jan Lan  -  Network  administrator   | Novell |
          |            SPS a VOS Pisek             |  UNIX  |
          | lan na honza.sps-pi.cz, lan na pisek.anet.cz | MS Win |
          |       http://www.sps-pi.cz/~lan        |        |