rozbehnuti zvukovky s Opti931

Vitecek Michal XVITECEK na cs.felk.cvut.cz
Sobota Říjen 18 04:20:19 CEST 1997

Dobry den preji :)

 Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nahodou nevlastni zvukovku, ktera ma
tenhle chip a je Plug-and-Pray. At jsem delal, co jsem delal, nebyl jsem
a stale nejsem schopny nakonfigurovat linux tak, aby tam bezela v 16bitech.
 Zkousel jsem naistalovat si ruzne patche do kernelu, poustel na
isapnptools apod. Bohuzel musim priznat, ze vse marne.

 Prosim tedy, existuje tady nekdo, komu se ji povedlo rozchodit ?
Potreboval bych detailni popis (asi tak jak zde nekdo odpovedel na
konfiguraci ESS1868).

	Diky
		Michal Vitecek <xvitecek na cs.felk.cvut.cz>