Zajimava statistika

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Říjen 20 12:54:09 CEST 1997

Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> <OFFENSIVE>
> Napada me neco jako
>         "Lez, hnusna lez, statistika",
>
> protoze si uvedomuju ze 1 800 000 znaku je pouhych 2Mega, a z toho 90%
> bude quotovany material ktery se odesilatel nenamahal zdeletovat.
> </OFFENSIVE>

Ja nerikal, ze je to pravda. Ja rikal, ze je to statistika :-)

BTW: Diky tomu, ze jsem se vratil pri psani dopisu z INVEXU
a myslel zaraz tak na 4 veci :-) jsem posunul datumy o 1 mesic dopredu
:-)
Timto se omlouvam vsem, kteri po me zadali navod na "skok do
budoucnosti".
Nic takoveho nemam a je mi lito, ze nemuzu prijmou jimi
nabizene tucne sumy vymenu za nej :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr