Navrh stanov CZLUG

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Sobota Říjen 18 17:56:06 CEST 1997

On Thu, 16 Oct 1997, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Neni mi to stale zcela jasne. Bude CZLUG pravnicka osoba, nebo ne?

CZLUG neni minen jako pravnicka osoba. Je to projekt neformalniho
seskupeni lidi za ucelem...

> Pokud chce mit cleny a vybirat prispevky, pak asi ano. A vest
> ucetnictvi muze kdokoli kdo to umi a dostane za to zaplaceno.
> Nadace je pouze jedna z (mnoha) moznosti, ale vytvaret ji jenom
> kvuli tomu snad nema smysl. Souhlasim s Janem Kybicem, ze CZLUG

Smysl to ma - viz statut nadace. Navic nadace je jiz zalozena, proto nema
diskutovat o jejim zakladani.

> ano, a ze smysl Free Soft nadace pro linux mi pak unika.

Neexistuje Free Soft nadace pro Linux. To je uplne zmateni pojmu. Existuje
Ceska nadace pro podporu free softwaru. Linux je jednou z podporovanych
platforem.

> Ale pokud to budou pravnicke osoby, tak se to ucto x-krat povede.

Prave proto to pravnicka osoba nebude. Ale nemejte obavy o administrativni
zalezitosti, vubec se jimi nemusite zabyvat. S temito vecmi mame sve
zkusenosti.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2