Navrh stanov CZLUG [LONG]

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Sobota Říjen 18 18:51:46 CEST 1997

On Fri, 17 Oct 1997, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Porad mi neni jasny status CZLUG pri nadaci. Pokud se mylim, opravte:
>
> 1. CZLUG je neformalni sdruzeni, neni pravnickou osobou. Pak tedy
> oficialne neexistuje, nemuze vybirat penize, nekoho platit atd.
> Vse musi jit pres nadaci. Jak by to pak probihalo?
> Nadace nemuze mit cleny. Zaplatim tedy (clensky) prispevek nadaci
> jako prispevek na jeji cinnost a ona mi pak jako podporu Free posle CD.
> Nevim, jestli je toto ucetne obhajitelne.

Spravne. Nadace nemuze mit cleny. Prispevky nadaci, ktere budou mit
charakter prispevku na podporu cinnosti CZLUGu, je velmi snadne evidovat
na specialnim poductu (at uz fyzickem nebo pouze ucetnim). Vzhledem k
tomu, ze se nepocita s prilis velkymi financnimi toky, nepovazuji za nutne
zakladat specialni bankovni poducet, staci tedy evidovat prostredky CZLUGu
ucetne. Cela vec je nejen ucetne obhajitelna, ale take naprosto snadna a
casto pouzivana.

> Funkce protivne, lec potrebne, ktere nebude chtit nikdo delat, budou
> muset byt honorovany.

Pokud by to melo stat na podobnych zakladech, tak bych budoucnost teto
veci videl dost cerne.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2