cislo tydne a strftime("%W",...)

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Říjen 20 12:13:28 CEST 1997

On Thu, 9 Oct 1997, Marek Kubita wrote:

> Zdravim,
>
> Narazil jsem na problem ve funkci strftime: format %W vraci cislo tydne v
> roce, pricemz za prvni tyden povazuje tyden zacinajici prvnim pondelim v
> roce. V ceskem kalendari je vsak zvykem pocitat i necely tyden od 1.ledna,
> nezacina-li rok pondelkem. Takze nyni vypisuje
>
> $ date '+%W'
> 40
>
> ackoli je podle kalendare tyden 41.
>
> Da se toto ceske specifikum nejak podchytit v locales?

 Co jsem se dival tak neda. Ja bych to pocital z casu nasledovne:

	(den v roce + dev v tydnu / 7) + 1

den v roce je ze struktury tm a den v tydnu je treba upravit na 0 -
pondeli ....  6 - nedele

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *