cislo tydne a strftime("%W",...)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Říjen 9 00:57:40 CEST 1997

Zdravim,

Narazil jsem na problem ve funkci strftime: format %W vraci cislo tydne v
roce, pricemz za prvni tyden povazuje tyden zacinajici prvnim pondelim v
roce. V ceskem kalendari je vsak zvykem pocitat i necely tyden od 1.ledna,
nezacina-li rok pondelkem. Takze nyni vypisuje

$ date '+%W'
40

ackoli je podle kalendare tyden 41.

Da se toto ceske specifikum nejak podchytit v locales?

Samozrejme, ze se to da obejit a pocitat tyden jinak, jde mi konkretne o
vypis tydennich statistik v MRTG a nechci do jeho zdrojaku zanaset sve
neoficialni patche.

Diky predem za napady

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz