Poznamky ke stanovam, Nadaci z CZLUGu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 20 15:48:14 CEST 1997

	Dobry den,

	Trochu jsem preformatoval navrh stanov a opravil preklepy (najdete to
na http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/czlug-old.html) a z doposud probihajici
diskuse jsem vytvoril navrh novy (czlug.html). Jsou tam zmeny ktere
nekdo navrhoval i zmeny, ktere jsem dodal nove. Mimo jine jsem zmenil:

	Nazev sdruzeni: Ceske sdruzeni uzivatelu Linuxu (anglicky
Czech Linux Users' Group), zkratka CZLUG.

	Jeste zustava otazka, jak se postavime ke kolegum ze Slovenska.
Clenstvi bych jim neodpiral, ale asi se nejak musi vyresit placeni
clenskych prispevku. Take postovne pro pripadne Linuxove noviny bude
drazsi.

	Dale: Navrhuji vypustit body "Sjednocuje jejich usili o efektivni
vyuziti OS Linux ..." a "Uzce spolupracuje s CZFSF" -- pripadaji mi jako
prazdne fraze.

	Zmenit "Vsemi prostredky napomaha rozvoji a propagaci OS Linux"
-- vypustit slova "Vsemi prostredky".

	Ohledne clenstvi: Pojem "myslenka CZLUG" je dosti abstraktni.
Navrhuji: Clenem se muze stat kazdy, kdo souhlasi se stanovami CZLUGu,
poda prihlasku a zaplati prispevek na jeden rok.

	Vypustil jsem text o etickych normach a autorskych pravech.

	Zmenil jsem pocet clenu vyboru na 3 az 7. Zrusil jsem klauzuli
o nutnosti licheho poctu clenu (je to k necemu?).

	Napsal jsem tam, ze v ramci moznosti CZLUGu je mozno proplacet
nutne vydaje na cinnost vyboru i dalsich clenu.

	Dale jsem pridal moznost elektronicke komunikace -- vybor by mel
moznost hlasovat a usnaset se i vzdalene -- prislusny zapis by pak ucastnici
overili svym elektronickym podpisem. Neco podobneho jsem navrhl i pro
hlasovani valne hromady.

	Vyradil jsem z prav clenu bod "Minimalne 1x rocne ziskat nejnovejsi
volitelnou distribuci OS Linux ...". Pokud na toto budeme mit silu, lze
to zahrnout do predchoziho bodu "Prednostni pravo na ziskani publikaci
nebo materialu vzniklych cinnosti CZLUG nebo CZFSF".

	Dale jsem vyradil bod o technicke podpore CZLUGu. Na to asi taky nemame
sily a navic jsou zde komercni firmy, ktere se timto zabyvaji.

	Prepracoval jsem prava a povinnosti clenu. Trochu jsem pohnul
s clenskymi prispevky u kolektivnich clenu -- podle meho nazoru by mohly
byt vyssi -- aspon 3x tak vysoke jako u radnych clenu -- maji hlas o vaze
3, takze odtud to cislo.

	Ocekavam pripominky.

-Yenya

--