Poznamky ke stanovam, Nadaci z CZLUGu

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Sobota Říjen 18 21:01:02 CEST 1997

Ahoj!

> Zaver: Rovnez navrhuji vypustit zmineny text.

Souhlasim.

> I ja si pana Stallmana velice vazim, nebot bez nej bychom rozhodne
> nemeli, to co mame. Ja vsak chci a budu rikat 'Linux' (a chtel bych, aby
> nase organizace mela jmeno obsahujici 'Linux'), protoze se mi to libi
> vic nez ostatni varianty, prestoze jsem si dobre vedom, ze
> mnoho bezne uzivanych programu/knihoven je GNU.

Podle me je nazyvat Linux 'GNU Linux' dokonce nespravne: GNU se cte
podobne jako new, a vypadalo by to jako ze FSF vyrabi 'novy' linux
ktery je narozdil od toho puvodniho free. Vsimnete si ze u ostatnich
GNU * veci tomu tak je.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).