modem pre linux

Ladislav Kostal kostal na sun.uniag.sk
Úterý Říjen 21 13:14:58 CEST 1997

On Mon, 20 Oct 1997, Martin Furak wrote:

> Mozno sa mylim, ale napriek oznaceniu 28,8 bps je urcite pomocou firmware "
> nakopnuty" na 33 600.Overte si to u predajcu.To same plati aj na Microcom.
> Aspon ja mam taku skusenost, ale je mozne, ze je to aj inak. Za otazku
> predajcovi nic nedate :) Urcite vam to ochotne vysvetli.
> Martin

Volal som tam, ale nejde to :(
Ale dobra sprava - Zyxel pusta na trh novy modem Comet 33.6 a ten
ma vsetko co potrebujem, ale info o nom nie je ani na strankach Zyxelu !
(dnes mi poslali faxom o nom info zo zastupenia zyxelu)
Ma aj fax class 1 a 2, voice, flash eprom ... presne co som hladal ...
Ma niekto skusenosti vseobecne so Zyxelmi ?
						lk

Ladislav Kostal <kostal na sun.uniag.sk> <http://sun.uniag.sk/~kostal>
                            Linux  FreeBSD