modem pre linux

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Úterý Říjen 21 12:59:00 CEST 1997

On Tue, 21 Oct 1997, Ladislav Kostal wrote:

> Date: Tue, 21 Oct 1997 10:29:36 +0200 (MEST)
> From: Ladislav Kostal <kostal na sun.uniag.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: RE: modem pre linux

> Volal som tam, ale nejde to :(
> Ale dobra sprava - Zyxel pusta na trh novy modem Comet 33.6 a ten
> ma vsetko co potrebujem, ale info o nom nie je ani na strankach Zyxelu !
> (dnes mi poslali faxom o nom info zo zastupenia zyxelu)
> Ma aj fax class 1 a 2, voice, flash eprom ... presne co som hladal ...
> Ma niekto skusenosti vseobecne so Zyxelmi ?
Mam zkusenosti s typy Elite 2864   a 1496Plus (toto oznaceni si nepamatuji presne)
a jsou jen ty nejlepsi.  U nas pouzivame jeden Elite2864 na faxovani a prichozi
volani, druhy na dial-on-demand a nejsou s nimi nejmensi problemy.
Abych jenom nechvalil, na zacatku jsem do nich "nalil" novou revizi SW.

                                 Pavel Just