new hardware

Misk misk na stoupa.sh.cvut.cz
Úterý Říjen 21 21:14:04 CEST 1997

Rudolf Jak¹a wrote:

> A to sa za chvilu budu dat Windosy napalit rovno do procesora. Potom
> by kazdy musel s procesorom kupit aj windosy. Podla mna je to celkom
> realna vizia :-((( ,kedze standardne uvazovanie je PC = Windosy.
> S moznostou definovat hardware sa da vymysliet vselijaky podraz.
> Pre mna bude uSoft dobry ked bude maly, hlavne preto, ze teraz moze
> sahat do hardware, aj ked jeho standardotvorna cinnost mi tiez dost
> vadi.

??? Do procesoru? No nevim, ale co nas ve skole ucili, tak
procesor si toho moc nepamatuje, ale to je uz asi dost off
topic.
Ja osobne si myslim je pro platformu PC plati, ze co se hodi
M$ to se hodi Linuxu dvojnasob. A pokud me pamet neklame tam
takove projekty jako M$ bios, Linux nemusi vubec
zneprijemnovat, neb jak je mi znamo Linux BIOS docela tvrde
obchazi.

Dalsi nazor je, ze je to duvod proc prejit na PPC, MIPS,
HP-PA...

					Misk